loading...
Download The Best Music
Admin بازدید : 137 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (2)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ساسان اس ام اس در تاریخ 1393/08/29 و 19:52 دقیقه ارسال شده است

سلام وب خوب و به روزی داری. امیدوارم همیشه اینجور باشه. آدم یه همچین وبایی رو می بینه از وب خودش ناامید میشه! می تونی وبت رو تو انجمن ما معرفی کنی تا بقیه هم استفاده کنن.
من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن.
ممنون

www.SasanSMS.ir
کامل ترین آرشیو اس ام اس

www.SasanSMS.ir/Forum
متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
پاسخ : سلام دوست عزیز
حتما
ممنون

این نظر توسط Ali در تاریخ 1393/08/28 و 10:37 دقیقه ارسال شده است

اینارو گفتید ک طرف داره میره...یکی بیاد بگه از صداش خوشت نمی امد چرا میایی تو صفحه های مجازیش فوش میدی.یکی بگه اخه برادر من یا خواهر من بیا خودت بخون بعدش برو فوش بده ب طرف..معلمومه ک مثل قبل نمیخونه چرا چون میخاست مجوز بگیره..تا اخر ک نمیتونه زیر زمینی باشه بهش حق بدید.میره تمرین فلان تیم فرداش تو سایت ها مینویسن تتلو تو موزیک موفق نبوده داره از فوتبال استفاده میکنن..میره فلان جا راهش نمیدن دیگه بیچاره چیکار کنه.شما بگید ؟؟؟؟؟ چیکار کنه.همش تحقیر شه همش فوش بشنوه.موزیک ویدیو های ک داده انصافا قشنگن.چرا پخش نمیشن؟؟؟
محمد جان بله داره پاچه خواری میکنه چرا؟؟؟؟؟؟برا مجوز تا بتونه بخونه اره اقا داره بد میخونه ولی تو البومش اهنگ های خوب نبود؟؟مثلا بزار تو حال خودم باشم....باتو....واسه تو میخندم....توتو دید من نیستی...نگفته بودی..مرسی..اینا قشنگ بودن انصافا من باهشون حال کردم..امیر تتلو بره.پاشایی فوت کنه (خدارحمتش کن)..خوانندهایی داخل محدود شن دیگه چی میمونه؟؟؟؟حق بدید بهش خودتو بزار جاش بعدش اگه ی درصد فک کردی ک حرف های من حقیقت نداره دیس لایک بزن ولی حق داره


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 238
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 410
  • باردید دیروز : 264
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,299
  • بازدید ماه : 5,367
  • بازدید سال : 41,304
  • بازدید کلی : 585,272
  • کدهای اختصاصی